Benvenuti à i nostri siti web!

Palle di ceramica d'alumina è palle di ceramica di zirconia

JInan Junda produce è furnisce dui tipi di sfere ceramiche, sfere ceramiche d'alumina è sfere ceramiche di zirconia. Anu un cuntenutu d'elementi è caratteristiche di u produttu sfarenti, è dunque anu scenarii d'applicazione sfarenti. Quì sottu hè una breve introduzione à i nostri dui tipi diversi di sfere ceramiche.

1. Palle di ceramica d'alumina
A palla ceramica Junda si riferisce à a polvere d'alumina cum'è materia prima, dopu à l'ingredienti, a macinazione, a polvere (pulpatura, fangu), a furmazione, l'asciugatura, a cottura è altri prucessi pruduciuti, principalmente cum'è mediu di macinazione è petra à sfera largamente aduprata. Siccomu u cuntenutu d'alumina hè più di 92%, hè ancu chjamata palla d'alluminiu altu. L'aspettu hè una palla bianca, diametru di 0,5-120 mm.

2. Palle di ceramica di zirconia
Caratteristiche / Proprietà di u diossidu di zirconiu
E palle fabbricate da diossidu di zirconiu sò assai resistenti à a currusione, à l'abrasione è à u stress da impatti ripetitivi. In fatti, aumenteranu in realtà a so tenacità à u puntu d'impattu. E palle d'ossidu di zirconiu anu ancu una durezza, una durabilità è una resistenza incredibilmente elevate. E temperature elevate è i prudutti chimichi corrosivi ùn sò micca un prublema per e palle di zirconiu, è mantenenu e so eccellenti proprietà finu à 1800 gradi ºF.

3.Applicazione
Ceramica d'alumina
Macinazione, lucidatura, ecc.
Hè largamente adupratu in a trasfurmazione di precisione è a trasfurmazione prufonda di tutti i tipi di ceramica, smalto, vetru è materiali spessi è duri in impianti chimichi, cum'è u mediu di macinazione di mulinu à palle, mulinu à cisterna, mulinu à vibrazioni è altri mulini fini.
Media di macinazione di l'ossidu di zirconiu
Cum'è un mediu di macinazione di alta gamma, a zirconia hè aduprata principalmente per a macinazione ultrafina di materiali di macinazione di alta durezza:
1. Coloranti è Rivestimenti: inchiostru, pigmentu, pittura, ecc.;
2. Materiali Elettronichi: resistenza, capacità, pasta per display à cristalli liquidi, colla per vetru per display à plasma, pasta per lucidatura di semiconduttori, pasta per sensori di gas, ecc.;
3. Medicina, alimenti è additivi alimentari, cusmetichi, ecc.;
4. Materie prime di batterie à u litiu: ferru di litiu, titanatu di litiu, grafite, carbone di siliciu, grafene, nanotubi di carbone, diafragma ceramicu d'alumina, ecc.


Data di publicazione: 24 di settembre di u 2024
banner di pagina