A maiò parte di i prughjetti di sabbiatura cù perle di vetru danu finiture opache cù probabilmente un pocu di lucentezza satinata aghjunta. Tuttavia, ste finiture sò generalmente abbastanza scadenti. A sabbiatura cù perle di vetru hè diventata assai pupulare in l'ultimi anni. U risturamentu di a so pupularità hè generalmente duvutu à i vantaghji ch'ella offre in a fabricazione.
Sfurtunatamente, assai persone vedenu e perle di vetru solu cum'è un modu per restaurà e parte. Usanu queste perle per pulisce a ruggine, a sporcizia, a scala, ecc. À u listessu tempu, si aspetta chì e perle lascinu eccellenti finiture di sabbiatura. Senza dì troppu, esaminemu alcuni cunsiglii per aiutà vi à ottene a migliore finitura di sabbiatura.
Aduprate una bassa pressione per a sabbiatura
U primu cunsigliu hè di calà a pressione di u vostru sabbiatore di perle, cù 50 PSI (3,5 Bar) di solitu un bon puntu per cumincià. Duvete nutà chì e perle di vetru funzionanu megliu à basse pressioni. Dunque, a pressione deve esse a più bassa pussibule. In questu modu, pudete aumentà a durata di e vostre perle è ottene una assai megliufinitura di a superficia di u metallu.
Una pressione di 50 PSI cù un sifone blaster aiuterà à ottene u risultatu ottimale. U disignu di e perle di vetru ùn permette micca di taglialli. Invece, sò fatte per lucidà o brunisce una parte. Tuttavia, facenu questu à velocità più elevate cà altri mezi di burattatura. Quandu aumentate a so pressione, e perle cumincianu à schiacciassi à l'impattu cù u cumpunente. In questu modu, schiacciate e perle è incorrete in costi di trasfurmazione più elevati.
Inoltre, sfracicà e perle di vetru in i vostri pezzi à alta pressione produce un eccessu di polvere, detriti è particelle taglienti. Queste particelle si intrappulanu in l'internu di u cabinet è affettanu e perle pulite rimanenti. A contaminazione hè destinata à accade in questu modu, purtendu à finiture degradate. Cù pressioni più elevate nantu à e perle à l'impattu, assai di e particelle schiacciate si incrustanu nantu à a superficia di u cumpunente. Dunque, ùn vulete micca aduprà a sabbiatura à alta pressione nantu à i pezzi interni di u mutore o altri cumpunenti critichi.
Eliminate ogni ruggine o ossidi prima di a sabbiatura
Ùn ci hè manera di ottene una bella finitura sabbiata nantu à l'aluminiu senza prima caccià u so stratu d'ossidu. U stratu d'ossidu hè di solitu troppu difficiule da lucidà o brunisce. Inoltre, pò rende difficiule a rimuzione di e macchie. Ancu s'ellu pò esse un pocu di lucentezza, sembrerà qualchì macchia di lucentezza. Nutate bè chì i tagli di vetru ùn vi aiuteranu micca à caccià o à sbarrazzassi di u stratu d'ossidu. Questu hè perchè u so cuncepimentu ùn li permette micca di taglià.
Invece, serà utile aduprà un abrasivu tagliente per caccià l'ossidu o a ruggine. L'ossidu d'aluminiu di bellezza nera, u vetru frantumato, ecc., vi aiuteranu à caccià a ruggine è l'ossidi. U vetru frantumato hè una opzione preferita perchè hè un prucessu rapidu, simile à u carburu di siliciu o à l'ossidu d'aluminiu. Hè ancu assai pulitu, lascendu una bella finitura più luminosa nantu à i metalli. Indipendentemente da a vostra scelta d'abrasivu per caccià l'ossidi, un materiale cù consistenza hè perfettu. Alcuni apparecchi grossi cù un abrasivu vi aiuteranu facilmente à caccià e scaglie più pesanti.
Data di publicazione: 01 lugliu 2022