Benvenuti à i nostri siti web!

Introduzione di scoria di rame è scoria d'acciaio è effettu di sabbiatura

A scoria di rame hè a scoria prodotta dopu chì u minerale di rame hè statu fusu è estrattu, cunnisciuta ancu cum'è scoria fusa. A scoria hè trasfurmata per frantumazione è vagliatura secondu diversi usi è bisogni, è e specificazioni sò espresse da u numeru di maglia o da a dimensione di e particelle.

A scoria di rame hà una durezza elevata, forma cù diamanti, bassu cuntenutu di ioni di cloruru, poca polvere durante a sabbiatura, nisuna inquinamentu ambientale, migliora e cundizioni di travagliu di i travagliadori di sabbiatura, l'effettu di rimozione di a ruggine hè megliu cà altre sabbie di rimozione di ruggine, perchè pò esse riutilizzata, i benefici ecunomichi sò ancu assai considerable, 10 anni, l'impianto di riparazione, u cantiere navale è i grandi prughjetti di strutture in acciaio utilizanu u minerale di rame cum'è rimozione di ruggine.

Quandu hè necessaria una pittura à spruzzu rapida è efficace, a scoria di rame hè a scelta ideale.

U prucessu di trasfurmazione di a scoria d'acciaiu hà per scopu di separà diversi elementi da a scoria. Implica u prucessu di separazione, frantumazione, vagliatura, separazione magnetica è separazione di l'aria di a scoria generata durante u prucessu di fusione di l'acciaiu. U ferru, u siliciu, l'aluminiu, u magnesiu è altri elementi cuntenuti in a scoria sò separati, trasfurmati è riutilizati per riduce assai l'inquinamentu ambientale è ottene un usu efficace di e risorse.

A finitura superficiale di a pezza dopu u trattamentu di a scoria d'acciaiu hè sopra à u livellu Sa2.5, è a rugosità superficiale hè sopra à 40 μm, chì hè abbastanza per risponde à i bisogni generali di rivestimentu industriale. À u listessu tempu, a finitura superficiale è a rugosità di a pezza sò ligate à a dimensione di e particelle di a scoria d'acciaiu è aumentanu cù l'aumentu di a dimensione di e particelle. A scoria d'acciaiu hà una certa resistenza à a schiacciatura è pò esse riciclata.

effettu cuntrastu:

1. Osservendu a finitura superficiale di i campioni trattati cù diversi materiali di macinazione, si constata chì a superficia di a pezza trattata cù scoria di rame hè più luminosa di quella di a scoria d'acciaio.

2. A rugosità di a pezza trattata cù scoria di rame hè più grande di quella di a scoria d'acciaio, principalmente per e seguenti ragioni: a scoria di rame hà bordi è anguli più affilati, è l'effettu di taglio hè più forte di quellu di a scoria d'acciaio, chì hè più faciule per migliurà a rugosità di a pezza


Data di publicazione: 09 di marzu di u 2024
banner di pagina