E perle di vetru riflettenti di qualità HR (High Refractive Glass Beads) si riferiscenu à i prudutti di alta qualità cù particelle di grande dimensione, alta rotondità, alta inversione è visibili in notti piovose in l'ultimi standard internaziunali per e perle di vetru.
E perle di vetru riflettenti di qualità HR sò prudutte da un novu prucessu di "metodu di granulazione di fusione di vetru", chì consiste à fonde materiali ottici furmulati apposta in liquidu di vetru, è poi assorbe u liquidu di vetru in barre di vetru secondu a dimensione di e particelle richieste per e perle di vetru. Grazie à u tagliu è a granulazione à alta temperatura, e perle di vetru prudutte da questu prucessu anu prestazioni eccellenti in termini di rotondità, purità, trasparenza, uniformità, stratu di rivestimentu, ecc. U coefficientu di retrorefrazione hè statu assai migliuratu (finu à ≥500mcd/lux/m2) è hà una certa visibilità in e notti piovose, ciò chì ne face una vera marcatura per tutte e stagioni.
A tecnulugia di pruduzzione di stu prucessu hè assai cumplessa è l'investimentu in l'attrezzatura hè enormu. Hè a tecnulugia di pruduzzione di perle di vetru a più avanzata in u mondu. Attualmente, solu i Stati Uniti, a Germania, a Russia, a Cina è altri paesi anu ammaestratu sta tecnulugia.
Jinan Junda pò furnisce sta perla di vetru rifrattiva di qualità HR per a pittura di marcatura stradale, chì hè largamente aduprata in l'aeroportu, l'autostrada è e strade piovose è di muntagna. Pò migliurà assai u livellu di sicurezza di e marcature stradali, è superà i difetti di e marcature tradiziunali. A so riflessione hè eccellente, ùn importa micca durante u ghjornu o in e notti piovose, ciò chì aiuta à assicurà chì i veiculi sianu in fila per assicurà a sicurezza di i cunduttori.
Caratteristiche eccezziunali:
Alta luminosità di rifrazione, longa distanza di rifrazione, bona resistenza à u scivolamentu
Bona Durabilità
Forte capacità anti-inquinamentu
U culore pò esse persunalizatu, adattatu per una varietà di macchine di marcatura stradale è pitture
Data di publicazione: 30 dicembre 2022







